Általános szerződési feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK


Üdvözöljük a HOTX Bt. (továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett weboldalon. Jelen ÁSZF tartalmazza a www.ecodor.hu weboldalon (a továbbiakban: Honlap) elérhetőszolgáltatás igénybevételének a vásárló általi használatának feltételeit.

Jelen ÁSZF a Szolgáltató Honlapon keresztül elérhetővalamennyi árucikkére érvényesek.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggőszolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik.

A megrendeléssel létrejövőszerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, ezért azokat a Szolgáltató nem iktatja, így utólag nem hozzáférhető. A webáruház semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát. Szerződés nyelve: magyar.


SZOLGÁLTATÓ ADATAI

Név: Hotx Bt.
Székhely: 1118 Budapest, Csiki-hegyek u. 3. 1/3.
Levelezési cím: 1118 Budapest, Csiki-hegyek u. 3. 1/3.
Képviselőneve: Oláhné Sándor Mária
Kapcsolattartó neve: Oláh Ádám
Cégjegyzékszám: 01-06-748613
Nyilvántartásba vette: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Adószám: 21191798-2-43
Számlavezetőbank AXA Bank Europe SA Magyarországi Fióktelepe
Bankszámlaszám: 17000019-12591767-00000000 (HUF)
Telefonszám: +36 317807272
E-mail: info@ecodor.hu


ECODOR WEBÁRUHÁZ ÁLTALÁNOS ISMERTETŐ

A ECODOR webáruház célja, hogy a Holland anyavállalat által gyártott természetes szagsemlegesítő- és folteltávolító szerek a magyarországi piacon értékesítésre kerüljenek.

A webáruház körülbelül 20 állandó termék értékesítésével foglalkozik, melyek esetlegesen változhatnak mind kiszerelésben, mind kinézetben. Amennyiben új termékkel áll előa gyártó, úgy az a webáruházban is megjelenik.
Amennyiben egy terméket a gyártó megszüntet úgy a webáruházban –a raktárkészlet erejéig- „kifutó” jelzést kapnak, a raktárkészlet megszűnésével pedig a webáruház kínálatából eltűnik.


TERMÉKEK KERESÉSE

Egy keresett termék megtalálására az alábbi lehetőségek állnak rendelkezésére:

• Használhatja a keresés funkciót, ami a lap tetején, a fejlécben található. Az itt beírt szövegrészt (gyártó, márka neve, termék fajtája) a termékek nevében, termékcímkék között és a termékleírásban keresi a rendszer.

• Használhatja a fejléc alatti vagy a bal oldali menüsorban található kategóriaválasztási lehetőségeket, mely azonnal megjeleníti az adott kategóriához kapcsolható termékek csoportját (pl. egészségügy v. háztartás)

• Használhatja a főoldalon a kategóriák alatt a sikertermékek diavetítést is, melyre kattintva azonnal az adott termék adatlapját jeleníti meg.

Amennyiben nem találja a keresett terméket forduljon Szolgáltató ügyfélszolgálatához!


SÉGPONT RENDSZER

Szolgáltató hűségpont rendszerrel ösztönzi az Önök vásárlásait. Ennek értelmében a webáruházból rendelt minden egyes megrendelt termék után hűségpontot írunk jóvá Önnek. A hűségpontok aktuális állását a fiók adatok között bármikor megtekinthet. Az összegyűlt hűségpontok után kedvezményben részesülhet.

A terméklistákban és a termékadatlapokon a termékek kedvezmény nélküli bruttó fogyasztói árai vannak feltüntetve, alattuk kisebb méretben jelennek meg a nettó fogyasztói árak, melyek forintban értendőek, továbbá a kedvezmények minden esetben csak a vásárlás során kerülnek levonásra.


REGISZTRÁCIÓ

A Honlap tartalmának minden része elérhetőbárki számára, a tartalmak megtekintéséhez és a vásárláshoz sincs szükség regisztrációra.

A regisztrációs folyamat során az ÁSZF elfogadása és tartalmának megismerése kötelező. Az ÁSZF elfogadása nélkül Felhasználó nem tud regisztrálni a Honlapon.

Ennek megfelelően, a regisztrációval Ön elismeri, hogy jelen dokumentum tartalmát megismerte és ezen ismeretek birtokában regisztrált a Honlapon, továbbá, hogy jelen dokumentum szabályainak figyelembevételével adta le megrendelését a Honlapon keresztül.

Regisztráció nélkül, illetve telefonon, megrendelés leadására a Szolgáltató nem biztosít lehetőséget.

A kezdőoldal jobb felsősarkában található „PROFILOM” menüben a „REGISZTRÁCIÓ“ menüpontra kattintva tud regisztrálni. A megjelenőfelületen Önnek meg kell adnia valós személyes adatait:

A regisztráció során a következőadatok megadása kötelező:

Vezetéknév, Keresztnév, Telefonszám, E-mail, Jelszó, Jelszó megerősítése, Utca, házszám, Város, Megye, Ország

A regisztráció sikeréről Szolgáltató e-mailben tájékoztatja Önt és egy aktiváló linket küld az Ön részére, mely a regisztráció megerősítéséhez szükséges. Az elsőalkalommal kizárólag az aktiváló link segítségével tud belépni a Honlapra. Fiókjának aktiválását követően bármikor lehetősége lesz arra, hogy a regisztráció során megadott személyes adatait módosítsa, melyet bejelentkezés után, a személyes adatok menüpontban tudja megtenni. Amennyiben problémája adódik a módosítás során, hívja Szolgáltatót.

Ha elfelejtette a jelszavát, a “PROFILOM” gombra kattintást követően kiválasztja a „BELÉPÉS” menüt, a megjelenőoldalon található az „ELFELJTETT JELSZÓ“ gomb, amire ha rákattint, akkor a rendszernek meg kell adnia e-mail címét és Szolgáltató kiküldi az új rendszer által generált jelszavát. Ezt a jelszót bármikor módosíthatja.


AZ ÁRUHÁZ HASZNÁLATA, MEGRENDELÉS MENETE

Vásárlás, vagy nézelődés közben, minden termék alatt/mellett található egy „KOSÁRBA” feliratú gomb, erre kattintva az adott terméket elhelyezheti virtuális kosarába. Ahogy megnyomja a „KOSÁRBA“ gombot, a rendszer automatikusan a „BEVÁSÁRLÓKOSÁR“ nézetre vált, itt ellenőrizheti, hogy megfelelőterméket tett-e be a kosarába, vagy módosíthatja annak darabszámát esetleg törölheti azt, a termék ára mellett elhelyezett„X“ gomb segítségével és így a termék kikerül kosarából.

Amennyiben egyszerre több azonos terméket szeretne vásárolni, a termék ára mellett lévőmezőbe írja be, vagy a „+” és a „-„ gombokkal állítsa be a kívánt mennyiséget majd ezután kattintson a „KOSÁRBA“ feliratú gombra. Ha ugyanezt a „BEVÁSÁRLÓKOSÁR“ nézetben teszi, vagyis egy olyan termék esetében amit már kosarába helyezett, akkor írja át a darabszámot majd kattintson ki a beviteli mezőből és megrendelése automatikusan frissül.

A „BEVÁSÁRLÓKOSÁR“ nézetből Ön kétféleképp léphet tovább:

a „TOVÁBB NÉZELŐDÖM“ gombra kattintva folytathatja a vásárlást vagy
a „PÉNZTÁR“ gombra kattintva feladhatja megrendelését.

A kosárba tehetőtermékek számát a téves rendelések leadásának elkerülése érdekében Szolgáltató korlátozza! A termékek kosárbatétele után a fejléc jobb oldalán található kosár ikon mellett kiírva megtalálja a kosarának aktuális tartalmát (tétel száma és a fizetendőösszeg), és ha a kosár ikonra vagy a „tétel számra és összeg“ feliratra kattint akkor meg is tekintheti annak tényleges tartalmát.

A kosárban összegyűjtött termékeket azonnal megrendelheti. Fontos, hogy a meg nem rendelt és összeállított kosarak tartalmát a Szolgáltató rendszere a nem regisztrált vásárlóknak csak a Honlapról való kilépéséig tárolja (Pontosabban addig, amíg ki nem lép a böngészőjéből)! Amennyiben regisztrált felhasználóként helyezett el termékeket a kosarában azok az oldal elhagyása után a következőbejelentkezéskor is a kosárban megtalálhatóak lesznek.


MEGRENDELÉS MENETE

A megrendelését a „PÉNZTÁR“ nézetben adhatja fel, a szállítási mód ugyanezen felületen való kiválasztását követően (bármely termék kosárbarakását követően ide jut, vagy a webáruházban való nézelődés során bármikor megnyomhatja a bevásárlókosár ikont mely szintén ebbe a nézetbe viszi). A „PÉNZTÁR“ gombra kattintva, a „RENDELÉSI ADATOK MEGADÁSA“ nézetbe kerül.

Amennyiben Ön már a Honlapon regisztrált, akkor az ezen a felületen található „BELÉPÉS” ahol e-mail címe és jelszava megadása után a „BELÉPÉS” gomb segítségével bejelentkezhet és a korábban megadott személyes adatok automatikusan kitöltésre kerülnek.

Amennyiben még nem regisztrált felhasználó úgy a rendelési adatok megadásával és megrendelésének egyidejű feladásával regisztrálhatja magát Szolgáltató rendszerébe.

A „RENDELÉSI ADATOK MEGADÁSA“ nézetben ugyanazon adatok megadása szükséges, mint ami a regisztrációhoz szükséges, továbbá ezen a felületen egyidejűleg ki is tudja választani, hogy milyen szállítási móddal kéri a megrendelt termékeket valamint milyen fizetési móddal kívánja kifizetni megrendelésének összegét.

Amennyiben különleges kívánsága van a rendelésével vagy a kiszállítással kapcsolatban, akkor azt a megjegyzés a megrendeléshez rovatban szíveskedjen pontosan feltüntetheti.

A „TOVÁBB” gombra kattintva, megtekintheti a megrendelését. Ha módosítani kíván rajta a „VISSZA” gombbal bárminkor visszaléphet. Ha mindent rendben talál utolsó lépésként kattintson a „RENDELÉS MEGERŐSÍTÉSE“ gombra.

Ha a megrendelését elküldte és a visszaigazoló e-mailben hibát fedez fel a megrendelésével kapcsolatban, akkor a fent feltüntetett elérhetőségek valamelyikén vegye fel a kapcsolatot a Szolgáltatóval és jelezze a hibát, hogy nem kívánt rendelések teljesítésére ne kerülhessen sor.


VISSZAIGAZOLÁS

A Honlapon leadott megrendelésről Ön azonnal automatikus visszaigazoló e-mailt kap, melyben a Szolgáltató tájékoztatja Önt arról, hogy a leadott rendelést megkapta. Azonban Szolgáltató az Ön ajánlatát külön elfogadó e-mail útján fogadja el, melyben tájékoztatja Önt a szerződés létrejöttéről, a fizetés módjáról, illetve a várható szállítás idejéről. A távollevők között kötött szerződés tehát az ajánlat Szolgáltató általi elfogadásáról szóló külön e-mail megérkezésekor jön létre és nem a megrendelés automatikus visszaigazolásáról szóló email megérkezésével.

Amennyiben Ön 48 órán belül nem kap visszaigazoló e-mailt, mentesül ajánlati kötöttsége alól, vagyis nem köteles a terméket a továbbiakban megvenni, vagy akár a kiszállításkor átvenni.

A szerződés teljesítését Szolgáltató a megrendelés visszaigazolását követően megtagadhatja, ha a megrendelt termék vagy termékek nincsenek készleten, vagy az nem beszerezhető, illetve a kért szolgáltatás egyéb okból nem kivitelezhető.

Amennyiben a visszaigazolás, az ajánlat megérkezésétől számított 24 órán belül nem érkezik meg Önhöz, úgy, haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot Szolgáltató ügyfélszolgálatával az 1. pontban feltüntetett elérhetőségek valamelyikén, ugyanis előfordulhat, hogy valamely félnél fellépőtechnikai probléma vagy hibásan megadott email cím miatt nem került sor az automatikus visszaigazoló email kiküldésére.


KISZÁLLÍTÁS ÉS TERMÉK ÁTVÉTELE

A termékek kiszállítási határideje 1-5 munkanap. Kivételt képez ez alól, ha olyan terméket rendel, amelyek úgymond „RENDELHETŐ“ státusú termékek vagy olyan rendelések melyek során egy terméket Szolgáltató azonnal biztosítani nem tud, mert nem áll rendelkezésére. Ebben az esetben a várható szállítási időpontról Szolgáltató telefonon vagy e-mailben értesíteni fogja Önt. 

Szolgáltató köteles futárszolgálat útján az Ön által a megrendelésben kiválasztott termékeket, az azon megjelölt szállítási címre a vállalt határidőn belül eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szolgáltató köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni Önnel a kapcsolatot az újabb kiszállítási időpont egyeztetése érdekében. Amennyiben az Ön hibájából hiúsul meg az átvétel, úgy Szolgáltató a következőmunkanap újra megpróbálja a kiszállítást, de ezen esetben Szolgáltató nem vállal kötelezettséget a kiszállításra vállalt határidők betartására.

Az adott munkanapon, a reggel 9 óráig leadott rendeléseket - amennyiben Szolgáltató raktárkészletében adott pillanatban megtalálható a termék - budapesti szállítási cím esetében, a reggel 9 órás összesítéstől számított 12-36 órán belül átadja a futárszolgálatnak, akik következőnap reggel 9 és 18 óra között végzik a kiszállítást.
Amennyiben Ön az adott nap reggel 9 órás összesítése után adja le megrendelését, úgy csak az azt következőmunkanap reggel 9 órás időponttól számítva kezdődik meg a vállalt kiszállítási időszámítása.
Ha Ön az adott nap nem tudja átvenni a csomagját, a futárszolgálat a következőmunkanap ismételten megkísérli a kézbesítést. A Szolgáltató e-mailben tájékoztatja Önt a csomag futárnak történőátadásáról. Ebben az esetben a csomag kézbesítésére, az értesítést követőmunkanapon kerül sor. Amennyiben a szállítási időnem tartható be, a Szolgáltató telefonon keresztül felveszi Önnel a kapcsolatot és egy mind a két fél számára megfelelőszállítási időpont egyeztetésére kerül sor. Amennyiben a 2. kiszállítás is az Ön hibájából meghiúsul és a helyszínen nem történik meg a termék átvétele, akkor 3. alkalommal a szállításra csak akkor kerül sor, ha Ön a termék vételárát átutalja (utánvétes fizetés választása esetén) a Szolgáltató bankszámlaszámára. Ebben az esetben a szállítás minden költsége Önt terheli.

Ha Szolgáltató a fent vállalt szállítási időt előreláthatóan nem tudja teljesíteni (pl. egy termék nem áll rendelkezésére a raktárában), Szolgáltató ügyfélszolgálata azonnal felveszi Önnel a kapcsolatot.

A kiszállításra vállalt határidők, kizárólag egymást követőmunkanapok esetében érvényesek. Amennyiben megrendelése leadását követően hétvége, vagy ünnepnap(ok) következik, értelemszerűen a kiszállítási időa hétvége vagy az ünnepnap(ok) hosszával meghosszabbodik.

Kiszállítás esetén Ön köteles a futár jelenlétében leellenőrizni a csomagolást, a terméket, annak sértetlenségét, és ha sérülést észlel (pl. elszakadt a fólia, megsérült a kartondoboz, más a termék színe vagy nem azt a terméket kapta, amit megrendelt stb.), ne vegye át a terméket és azonnal jelezze ezt a futár felé, aki a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni és a terméket visszaszállítani a Szolgáltatónak. A jegyzőkönyv két példányban készül és csak a kiszállítást végzőfutár aláírásával együtt érvényes. Amennyiben Ön elmulasztja ellenőrizni az átvett csomag tartalmát, avagy ellenőrzi azt, de elmulasztja a hibás teljesítésről a jegyzőkönyv felvételét kérni, úgy a bekövetkezőkárokért a Szolgáltatót nem terheli felelősség.

A szállításból vagy Szolgáltató hibájából eredőprobléma esetén, a sérült elem cseréjét, vagy ha rossz termék lett elküldve, a megfelelőtermékre történőcseréjét, Szolgáltató díjtalanul végzi.

A kiszállítás díja magyarországi szállítási cím esetén a csomag bruttó súlyának függvényében kerül kiszámlázása:

0-2 kg között:        988 Ft + 27% ÁFA    =    1255 Ft
2,1-5 kg között:    1146 Ft + 27% ÁFA    =    1455 Ft
5,1-20 kg között:    1327 Ft + 27% ÁFA    =    1685 Ft

25.000 Ft feletti termékcsomag megrendelése esetén a belföldi házhozszállítás ingyenes.


FIZETÉSI MÓDOK

A megrendelt termékek ellenértékét az alábbi fizetési módokon egyenlítheti ki:

Készpénzben, utánvéttel az áru kiszállításakor. Ezen fizetési mód választása esetén Ön a terméke vételárát a kiszállítást végzőés a Szolgáltató által megbízott futár részére fizeti meg a termék átvételekor.

Előre történőbanki átutalással (Kérjük, hogy az átutalás megjegyzés rovatában e-mail címét és a megrendelés számát mindenképpen tüntesse fel!) Önnek lehetősége van a banki átutalásos fizetési mód választására mind kiszállítás, mind személyes átvétel esetén is. Ebben az esetben Ön köteles a megrendelés szerinti végösszeget (a termék vételárát, kiszállítás esetén a szállítási költséggel együtt) a Szolgáltató AXA Bank Europe SA Magyarországi Fióktelepénél vezetett 17000019-12591767-00000000 számú bankszámlaszámra a kérdéses összeget átutalni. Előre utalás esetén Ön a megrendelt termékek átvételére csak az átutalás jóváírását követően jogosult.

PayPal biztonságos rendszerén keresztül fizethet egyszerűen akár bankkártyával is. (Kérjük, hogy a megjegyzés rovatában e-mail címét és a megrendelés számát mindenképpen tüntesse fel!) Adatai teljes biztonságban vannak, hiszen a Szolgáltató a tranzakció lebonyolítása előtt, alatt és után sem számítógépein, sem máshol nem tárolja a megadott hitelkártya-számot vagy egyéb adatokat. A vásárlás folyamata és a bankkártyás fizetési tranzakció két, teljesen elkülönített rendszerben történik, azaz míg Ön a regisztrációt, termékek kiválasztását, a megrendelés feladását a Honlapon teszi meg, míg a bankkártyás tranzakció lebonyolítása a PayPal üzemeltetésében lévő, VeriSign által hitelesített, biztonságos weboldalon történik. Így Szolgáltató semmilyen körülmények között nem szerez tudomást az Ön hitelkártya-információiról és a PayPal sem kapja meg a Szolgáltatótól az Ön - regisztrációkor megadott - személyes adatait (név, cím, telefonszám, e-mail stb.).

Bankkártyás fizetés vagy előre történőutalás esetén, amennyiben a kiszállított áru értéke kisebb, mint a megrendeléskor fizetett összeg (pl. valamelyik tételt nem tudta Szolgáltató biztosítani és erről Szolgáltató ügyfélszolgálata egyeztet Önnel), úgy Szolgáltató a különbözetet haladéktalanul visszautalja az Ön részére.


ELÁLLÁSI JOG

Ön jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jeleznie kell írásban (e-mail) és megerősítésként szóban (telefonon) Szolgáltatónál. Ebben az esetben Önt semmilyen költség nem terheli.

Ön jogosult a termék kézhezvételét követő14 munkanapon belül az adásvételtől indokolás nélkül elállni és a sérülésmentes terméket a vásárlást igazoló számlával együtt visszaküldeni vagy saját szállítóeszközén visszavinni a Szolgáltatónak.

Elállási nyilatkozatát a Szolgáltatói adatok között feltüntetett telefonszámon, postai vagy e-mail címen, akár írásban, akár szóban közölheti a Szolgáltatóval. Ebben az esetben a Szolgáltató köteles a termék vételárát (szállítási költséggel együtt) az elállás közlésétől számított 14 napon belül az Ön részére visszatéríteni. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni és az így visszaküldött csomag költsége Önt fogja terheli.

Elállás esetén Ön a saját költségén köteles a termékeket visszajuttatni a Szolgáltató fent megjelölt címére. Önt ezen felül semmilyen egyéb költség nem terheli.

Írásban történőelállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha nyilatkozatát a 14 munkanap (akár a 14. munkanapon) lejárta előtt elküldi. Postai levél útján történőelállás esetén, a levél postára adásának dátumát veszi figyelembe a Szolgáltató az elállási határidőszámítása tekintetében. Levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.

Elállási jog gyakorlása esetén a Szolgáltató követelheti Öntől a termékek nem rendeltetésszerű használatából eredőkárai megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, sérülésmentes és újra eladható állapotban, akkor Ön kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlása arra vezethetővissza, hogy Ön azt nem rendeltetésének megfelelően használta.

Abban az esetben, ha a Szolgáltató a szerződés szerinti termék helyett a „Jótállás és szavatosság” pontban leírtak szerinti helyettesítőtermékkel teljesít, elállás esetén a termék visszaszolgáltatásának költségeit Szolgáltató viseli.

Az e pontban foglaltak kizárólag a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül esőcélból szerződést kötővásárló (fogyasztó) tekintetében érvényesülnek.

Szolgáltató javasolja, hogy az elállási jog gyakorlása előtt érdeklődjön telefonon, hogy az adott termékkel kapcsolatosan hogyan jogosult illetve jogosult-e az elállási jog gyakorlására. Természetesen, ha Ön a megrendelt áru átvételét követően valamely termékkel nincs megelégedve, úgy a Szolgáltató azonnal segítséget nyújt Önnek elállási jogának gyakorlásában.

Az alábbi esetekben Ön nem gyakorolhatja elállási jogát:
Az elállási jog NEM gyakorolható olyan termékek esetében melyek csomagolásának sérülése (törése, összezúzása, felbontása), vagy a termék átmeneti használata és annak sérülése a termék további értékesítését lehetetlenné teszi.

Ennek megfelelően Szolgáltató, sérülésmentes, hiánytalan csomagolású és a termék eredeti állapotának megfelelőállapotában átadott termékek visszaszolgáltatása esetén köteles a vételárat az Ön részére megtéríteni!

Amennyiben Ön a visszaszolgáltatni kívánt árut nem megfelelően csomagolja be és az a visszaszállítás során maradandóan olyan módon megsérül, hogy a továbbiakban már nem értékesíthető, akkor az kizárja az elállási jog gyakorlását és a Szolgáltató nem kötelezhetőa vételár visszatérítésre.

Szolgáltató saját hatáskörben és egyedi elbírálás alapján dönthet a termékek visszavételének megtagadásáról azon esetekben, a fent meghatározott azon esetekben, amikor Ön nem élhet elállási jogával. Szolgáltató ilyen esetben a visszaszolgáltatott termékek nem rendeltetésszerű használatából eredőkárokat összegszerűsítheti és a visszatérítés összegéből levonhatja azt.


SZAVATOSSÁG, JÓTÁLLÁS

Minőségi kifogás esetén Ön szavatossági igénnyel élhet. A szavatosság az eladó, vagyis jelen esetben a Szolgáltató hibás teljesítésért való felelősségét jelenti. Hibás a teljesítés, ha a termék – a teljesítés időpontjában – nem felel meg a honlapon feltüntetett és a Szolgáltató által meghatározott tulajdonságoknak. Ön a teljesítés időpontjától számított kétéves elévülési határidőalatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A kiszállított termékekkel kapcsolatos minőségi reklamációt, kifogást, Ön a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles a Szolgáltatóval közölni. A jogszabály fogyasztói szerződések esetében megállapít egy kéthónapos határidőt, amelyen belül a kifogásközlés kellőidőben megtettnek minősül. A két hónapon túli bejelentés még önmagában nem eredményezi jogainak elveszítését, de a késedelmes közléssel okozott károkat meg kell térítenie a Szolgáltató részére.  A szerződés teljesítését követőhat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. Ilyen esetben a Szolgáltató akkor mentesül a felelősség (szavatosság) alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája az Ön részére történőátadást követően keletkezett. Ha a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka Önnek felróható okból keletkezett, nem köteles az Ön által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. Hat hónap elteltével vita esetén azonban már Önnek kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

Hibás teljesítés esetén Ön
a) elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne.

b) Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a Szolgáltató a kijavítást, illetve a kicserélést nem 
vállalta, vagy e kötelezettségének (megfelelőhatáridőn belül, Önnek okozott jelentős kényelmetlenség nélkül) nem tud eleget tenni – választása szerint –, Ön árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől.  

Amennyiben a Szolgáltató hibájából nem a megrendelésben szereplőtermék kerül kiszállításra –azaz hibás teljesítés történik– Szolgáltató viseli az áru visszavételével és kiküldésével kapcsolatosan felmerülőösszes költséget, beleértve a Szolgáltató telephelyére történővisszaszállítási költséget is. Ilyen esetben a Szolgáltató az Önnel való egyeztetést követően a lehetőlegrövidebb időn belül kiküldi a kérdéses terméket.

Az áruházban kizárólag új, garanciális termékek kerülnek értékesítésre. Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelezőjótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet rendelkezésének megfelelően a kötelezőjótállás 1 év, melynek kezdőidőpontja a termék Önnek történőátadásának a napja. Azonban szolgáltató nem értékesít, a kötelezőjótállás alá tartozó termékeket. Szolgáltató a gyártó által önként vállalt jótállási időt biztosítja vásárlói részére, mely jótállási időt minden esetben a termékhez mellékelt jótállási jegy tartalmaz.

Szolgáltató vállalja, hogy Vevőinek a garanciális ügyeik intézése esetén segítséget nyújt. Amennyiben a Vevőezen igényével keresi meg Szolgáltatót úgy a garanciális termék Szolgáltató telephelyére való visszajuttatásának költsége a Vevőt terheli. A garanciális csere vagy javítás után a terméket telephelyünkön lehet átvenni, melyről a Vevőt tájékoztatjuk. Amennyiben a Vevőtelephelyünkön az árut nem tudja átvenni, saját költségén kérhet kiszállítást.


JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

Ön a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Levelezési cím: 1118 Budapest, Csiki-hegyek u. 3. 1/3.
Telefonszám: +36 317807272
E-mail: info@ecodor.hu

Szolgáltató a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos kifogásokat, panaszokat a fenti elérhetőségeken történt előterjesztését követően legkésőbb 48 órán belül - melybe a munkaszüneti napok ideje nem számít be - érdemben válaszol az Ön kifogására, megjelölve a jogérvényesítés lehetősége esetén a jogérvényesítés lehetséges helyét, módjait valamint az arra nyitva álló határidőket.

Szolgáltató az Ön által előterjesztett kifogásokat, panaszokat a fent megadott közvetlen elérhetőségeken, hétköznapokon 9:00-18:30 óra között fogadja.


EGYÉB JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

Amennyiben a Szolgáltató és Ön között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ön számára:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál,
Békéltetőtestület eljárásának kezdeményezése;
Bírósági eljárás kezdeményezése.


ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ

Közvetlenül elérhető a főoldalról.


Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2015. március 5.